pondělí 5. dubna 2010

Velikonoční barbeque

Tak se klukům naskytla skvělá příležitost okusit kopce Revelstoku a zažít pravou kanadskou lyžovačku. Prašan, skály, kopce příkré až hanba, kdo by nezáviděl. Po shlédnutí fotek moje bledá závist zařadila Revelstoke na první příčku v seznamu míst, kde si prostě musím zalyžovat.
S představou nudného víkendu, jsem v práci mému šéfovi vysvětlovala, jak je možné, že jsem na Velikonoce sama. Jako řecký ortodoxní katolík tento fakt nedokázal pochopit, až se mu zželelo a pozval mě na nedělní grilovací párty, kterou každoročně pořádá se svými řeckými přáteli. Kromě toho, že jsem se přecpala kupou delikatesních jídel, potkala další kupu zajamvých lidí, bylo docela zajímavé nahlédnout do šéfovic soukromého života, který si Stathi podle mého názoru poměrně dost chrání. Než jsem poprvé viděla jeho ženu, dobírala jsem si ho, že je pro mě jako inspektor Columbo, který se o své ženě s láskou zmiňuje v mnoha dílech tohoto slavného seriálu, ale nikdy neodkryje její identitu.
Návrat kluků následoval po nedělní půlnoci spolu s Adri, která zde měla pracovní pohovor. Její přítomnost mi krásně proslunila pondělní volno, které jsme jako správné ženské hladové po nakupování nebo alespoň okoukávání kanadské módy strávili v obchoďácích. Bohužel náš Jakub zvaný Satén nezvládl jednu (jistě nebezpečnou :) čás kopce a domů si přivezl natažené koleno a rty napuchlé do obrovských rozměrů. Ti kdo znají Kubu a ví, že i v normálním stavu jsou jeho plné rty nepřehlédnutelným znakem jeho obličeje snad pochopí, že slovem "obrovských" myslím "jako opravdu obrovských" :D

Dnes také nesmím zapomenout poděkovat moji neuvěřitelné mamince. Balík došel! Děkujííí!!! Hlavně za ty botky!
Takže si děvčata lečte ošlehané zadky (doufám, že budete zdravé jako řípy, jelikož se mnou to bude bledé, ale naštěstí tady máme Matěje, který nikdy nezanevře na české zvyky, tak snad mi ta jeho pomlázka nějaké to zdravíčko přinese) a vy kluci zase schovejte karabače do skříně a tu velikonoční pálenku vstřebejte co nejdřív!


Happy Easter!

2 komentáře: