úterý 27. října 2009

Vancouverem

Víkend plný lelkování bohužel skončil a mě nezbylo nic jiného, než se teple obléci a začíti zařizovat věci nezbytné pro pobyt ve Vancouveru. Což vlastně v první řadě znamená najít si práci. A že to je a bude docela dost tvrdý oříšek ... desítky odeslaných životopisů bez odpovědi mluví za vše.

Dneska dopoledne jsem se konečně rozhoupala ke svému prvnímu pohovoru. Jednalo se o pracovní sílu pro zimní olympijské hry. Vyplnit formulář byla hračka, což se o pohovoru samotném bohužel říci nedá. Spolu se mnou pohovor absolvoval Kanaďan v nejlepších letech, z kterého sebevědomí doslova čišelo do všech světových stran. Kanaďanka, která brilantně zvládala otázky slečny vedoucí pohovor, a pak tady jeden Asiat, který toho rozuměl ještě méně než já, ale prodat své schopnosti uměl mnohem lépe.

Komplex méněcennosti, který se po pohovoru dostavil, jsem se rozhodla vstřebat procházkou po "centru" Vancouveru. Samozřejmě aby byla větší sranda, baterka ve foťáku se rozhodla dát si šlofíka, než ji znova napumpujem energií, takže je to jenom taková malá ochutnávka krásného kanadského podzimu (Picasa).

A propos k víkendu. Skoukla jsem zimní statidon University of British Columbia, kde byli kluci hrát hokej a venku jsem měla tu čest na vlastní oči vidět ragby. Musím konstatovat, že sport je to jistě zajmavý, pravidla jsem však nepochopila ani po půlhodině sledování týpků válejících se na zemi i po sobě navzájem :)


2 komentáře:

  1. Ta fotka města mě dostala Leni. Horko ťažko tam hledám nějaký chodník =) no zase se ujišťuji, jak moc malý člověk může být oproti gigantům, které tvoří.

    OdpovědětVymazat
  2. To je právě část Olympic Village, což jsem teda zjistila až poté co jsem ty fotky ukazovala klukům :D

    OdpovědětVymazat