pátek 30. října 2009

Zase prší...

Tak mám za sebou asi 100 rozeslaných e-mailů s životopisem, obešla jsem pár kaváren a restaurací, ale zatím po mě do doslova a do písmene neštěkne ani pes. Hrozně deprimující. Věta "Response to your job advertisement" mě bude v noci budit snad dalšího půl roku.

Zvolna dostavující se pocit méněcennosti ze všech sil usudávám v koutě duše a snažím se zachovat chladnou hlavu. Občas si před očima představuju velký transparent s nápisem: "Don't worry, be happy".
Navíc se snažím už 3 dny zařídit mobil od Koodo, bohužel tato mobilní síť chce mít všechno podchycené a pokud tady nebudu déle jak 3 týdny, žádný mobil od nich neuvidím.

Jediné z čeho můžu mít radost je nové konto u Vancity, místní banky, které ovšem zatím zcela postrádá význam, jelikož mi tam momentálně nebudou chodit žádné peníze :) slečna Rossy však byla hrozně milá, skvělou angličtinou mi všechno vysvětlila, zajímala se o naši zemi a dokonce na mě vybafla českou větu: "Mám málo penízků", která mě poslala do kolen. Co jiného by ji taky Čech mohl naučit :D

A co se týče transportu skrz Vancouver, přestože se mi kluci pořád smějou, že se tady ztrácím, má orientace se začíná pomalu, ale jistě zlepšovat. Ano, pravdou je, že denně nachodím pár těch kilometříků navíc, ale ve zdravém těle, zdravý duch přeciš!

Mezi rozesíláním e-mailů měním vzhled blogu, protože se jaksi nemůžu rozhodnout, který se mi líbí nejvíc, tak se nedivte :)

2 komentáře:

  1. Ahoj Leničko,
    právě jsem se dobře pobavila čtení Tvých článečků nabitých prvními dojmy z nové země a trochu většího města než je rodný Třinec :-) Nedej se odradit prvními neúspěchy při hledání práce, začátky jsou těžké vždy a všude a pamatuj si heslo: Když vytrváš, všechno překonáš... Věř mi, že i já si ho v Praze opakuji velmi často, abych to nezabalila a nevrátila se domů jako spráskaný pes... Moc Ti držím palce a budu Tvé další osudy pozorně sledovat. Drž se!!!
    Papa, pusu posílá teta R.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj teto!!!no wow já vůbec nevím jak si přišla na tenhle blog :) díky moc za zprávu, vypadá to tak, že tohle teď potřebuji slyšet čím dál tím víc ;) drž se v Praze a díky za vzkaz!!!

    OdpovědětVymazat