sobota 19. prosince 2009

Zásilka doručena!


Jupíííí!!! Balíček došel!!! A teď mě zahřívá u srdíčka kousek domova! Třikrát hurá, dnes pro změnu všem poštám!

Pár tecnických informací: balík byl odeslán 3. prosince ve čtvrtek, projel po pozemních komunikacích českých i kanadských, proletěl se vzduchem a přesně po 2 týdnech cestování dorazil na místo určené k rukám adresáta (tzn. ke mě) :) teda až poté co jsem si vystála nekonečnou frontu na poště.

Hlavním důvodem proč jsem si vyžádala malý pozdrav z domova, byly zapomenuté kartičky Osadníků z Katanu, což je naprosto bestovní hra, kterou jsem darem dostala od judistů (kterým hrozně moc děkuju!). To jsme se tak jednou navečer všichni sešli doma a padl návrh si zahrát, když už jsem to tady těch 8500 km vezla :). Jelikož to bylo zrovna v období, kdy ještě s námi trávila čas japonka Maiko, musela jsem pracně vysvětlovat pravidla nejen v češtině, ale i v angličtině (a úplně jsem se u toho zapotila). Když jsme však obeznámeni s pravidly chtěli hru zahájit, s hrůzou jsem shledala, že nemám půlku kartiček (samozřejmě zákon schválnosti zafungoval výtečně - chyběly ty nejdůležitější, které nahradit nemůžu :) Tudíž jsem se hnedka druhým dnem obrátila na mou šikovnou mamču a určitě nemám čeho litovat :) v balíku jsem totiž našla kromě kartiček spoustu dalších užitečných věcí (dokonce i svetry, které jsem omylem nechala doma a které jsem tady hrozně postrádala :D). Mamča mě prostě zná a ví co mě potěší (zase můžu dlabat po večerech tatranky :)


Zasílám tisícero díků do střední Evropy ( z Canady do Kanady :) a hubičku pro mamču navrch!

2 komentáře:

  1. Kdo jiný by tě měl znát lépe, než maminka :-) Leňas, krásně se čtou tyto řádky, vidím, že si užíváš každou chvilku. Už máme přede dveřmi Štědrý den, takže i tobě přeji krásně prožité kanadské Vánoce!!! Kami

    OdpovědětVymazat
  2. Díky Kami :) to mě potěšilo :) teď si každou chvilku opravdu užívám...ležm o na gauči :) ale v pátek hopa do práce, jináč nebudu mít ani korunu, takže snad se mě to vyléčí cubydup.

    Lenka

    OdpovědětVymazat