neděle 15. listopadu 2009

Jak jsem poprvé prala

Kupa prádla která nezadržitelně zvětšovala svůj objem mě donutila stanout se slovníkem před naši pračku a změnit tuto kupu ve voňavou a čistou.

Jelikož do práce chodím zatím jenom odpoledne, dopoledne mám volný čas, který jsem se jednoho krásného rána rozhodla využít smysluplněji, než ho do 12 hodin proležet v posteli. Prvním čudlíkem jsem nastavila velikost prádla, druhým teplotu vody, třetím jsem rotací nastavila program, bohužel v tom jsem se moc nevyznala, takže mi nezbývalo než se spolehnout na "regular". Uvelebila jsem se do pohovky, pocucávala kafe a četla jednu z oblíbených povídek S. Kinga v anglické verzi (Breathing Method - skvělá záležitost). Zvuk vypouštění kanálu, který mi přišel neuvěřitelně blízko mě však vytrh z idylky, nedalo mi to a zvědavost mě zavedla do kuchyně. Naše dva umyvadla napouštějící se vodou, kterou naopak pračka vypouštěla mi na tváři vykouzlily dokonalý výraz zděšení. Jakub s Maiko ve škole, kluci v práci, já sama doma, bez mobilu jsem si ve vteřině vytvořila katastrofický scénář, ve kterém voda přetéká přes umyvadla do kuchně z kuchyně do chodby, z chodby do ostatních pokojů...naštěstí pračka takovou kapacitu nemá a hladina se zastavila těsně pod koncem dřezu a zvolna začla vytékat. Dopad kamenu, který mi spadl ze srdce otřásl Vancouverem a já pomalu začala přemýšlet jak tento problém vyřešíme. A taky ještě jeden problém...jakto, že voda z pračky byla úplně ledová, když jsem nastavovala teplotu!!!

Po příchodu z práce, jsem vše barvitě vysvětlila klukům a na oplátku jsem dostala dokonalý výklad vyštudovaného stavaře Radžy o nedokonalostech našeho basementu (přízemí). Kanaďani používají příliš úzké trubky na to, aby voda stihla odtékat a co se týče toho, že voda v pračce není teplá, tuto záhadu jsem o den později vyřešila sama a pustila přívod teplé vody do pračky :D

Takže sice při každém praní se nám napustí oba dřezy vodou, takže není vhodné v nich uchovávat či rozmražovat jakékoli potraviny, nevýhody alespoň trošku vyvažuje sušička, což jsem shledala jako skvělou věc, která ušetří spoustu času a místa. Největším bojem je však přežít ovzduší v malé komůrce kde sušičku máme, pže kluci si zde věší věci z hokeje a panuje zde tak neskutečný pach, který jsem v životě nezažila a troufám si s naprostou jistotou říct, že ani nezažiju. Stěžovat si sice můžu, ale to je tak všechno, pže když jsem utrousila jestli si to občas nechtějí vyprat Radža mě výrazně informoval o tom, že správný hokejista si nikdy nic z výstroje nepere, takže s ničím takovým počítat nemůžu. V tom případě musím smeknout kloboukem před všemi třemi, jelikož podle toho smradu musí být ti tři nejurputnějšími hokejisty minimálně v celé Britské Kolumbii!

2 komentáře:

  1. pěkné, pěkné... akorat když jsem si poprvé přečetl nadpis, viděl jsem něco jiného (jak jsem se poprvé prala) a tak jsem hltal slovo od slova a čekal kdy už to přijde :D
    JE vidět že se tam asi nenudíš :)
    Užij si to tam.
    Honza Kantor

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Honzo :) až se poprvé poperu, určitě dám vědět ;)

    OdpovědětVymazat