pondělí 30. listopadu 2009

Týden bez internetu

Začnu tím, že se omluvím všem, kteří v poslední době očekávali nový příspěvek a žádný nenašli. Bohužel wifi na kterou jsme napojeni tak trošku neoficiálně nám někdo odstřih, takže si musíme počkat na svůj vlastní internet, který nám ovšem zapojí až 3. prosince. Snad to nějak doklepem ty 3 dny, už se pomalu začínají dostavovat abstinenční příznaky.

Nejdůležitější věcí, která dost rozbouřila poklidné vody našich monotónních dní byla menší
bouračka. V neděli minulý týden se Matěj, Kuba a jeho japonská přítelkyně Maiko vydali znovu do Cypress Mountains protáhnout tělo lyžovačkou, bohužel stačili ujet pouze pár bloků. Kanadská černoška svou pekelnou jízdou zkřížila cestu našemu vanu a ač Matěj dělal co mohl, menší srážce se nevyhl. Naštěstí nejhůře dopadlo autko - momentálně je nepojízdné (a Radža musí využívat MHD chi), takže všichni vyvázli z nehody živí a zdraví, Matěj navíc neztratil nic ze svých sil, neváhal a ihned vyběhl za týpkou, když se pokusila ujet. Dokonce ji chtěl vytáhnout z auta (a dát ji co proto :) nevím, nebyla jsem tam, tlumočím co jsem slyšela od ostatních :), bohužel tělesné proporce (viz fotos) mu to nedovolily a tím rozhodně nechci říct, že by neměl dost sil. Ono jenom není tak úplně jednoduché se vtěsnat do sedadla pro jednoho, když naše pozadí při sedu zabírá prostor sedadel tří. A dá samozřejmě práci se z něj také dostat ;) Navíc slečna neměla pojištění, takže kdoví, kdy uvidíme finance nebo opravu auta, které pokryjí újmu, kterou způsobila.
Její auto však mnohem hůř než naše, takže vlastně můžeme být rádi. Ten nárazník třeba vůbec není náš, ale její!!!

Mám ale i dobrou zprávu. Konečně jsem si byla pyšně proplatit svůj první šek do banky. Nejhorší je, že až zaplatím nájem, jídlo, lístky na olympiádu, aj, z šeku mi nic nezbude. Měla jsem si ho aspoň vyfotit...

Už pár lidí lamentovalo nad tím, že jsem zatím nepřidala žádné pořádné fotky Vancouveru. Tak bych chtěla jenom vysvětlit, že to není tak jednoduché, když sedm dní v týdnu prší :) ale nedávno jsem se rozhodla něco udělat pro mé tělo, otlačené od matrace a gauče, vynechala MHD a šla do práce pěšky. Po cestě jsem zdokumentovala kanadskou architekturu, která je docela bláznivá, tak hodím na net pár fotek.

Žádné komentáře:

Okomentovat