středa 27. ledna 2010

Risk je zisk...?

Jelikož moji spolubydlící jsou kluci hraví, Jakub nedávno přinesl domů stolní hru Risk. Prý máme něco takového i u nás v české verzi, já však nikdy neměla tu příležitost tuto hru zkusit. Půl hoďky předem mě Matěj upozornil, že se to opravdu dost prožívá a že se u toho hodně křičí a hádá. Připravena na vše jsem usedla ke stolu a nechala kluky zasvětit mě do pravidel, která nejsou přece jenom nějak extra složitá, jenom té moji kebuli zabere více času, než řádně vstřebá všechny infromace. Obecně byla hra však pro všechny spíše generální zkouškou, takže se to (výjmečně :) obešlo bez větších sporů a dohadů. Příště to ale vidím na pěknou bitku o všechna území, pže první hod kostkou proměnil moje spolubydlící v kluky školního věku, kteří prožívají každou výhru i prohru ať už je jejich nebo ne.


Žádné komentáře:

Okomentovat