čtvrtek 25. února 2010

Zlatá Martina podruhé!

Tak pro začátek musím upozornit na to, že jsem se úplně zapoměla zmínit o dvou návštěvnících, kterým tady po období olympiády poskytujeme azyl. Nejedná se o žádné mimozemské tvory, jak by si někdo pod pojmem "návštěvník" mohl představit, ale o dva brněnské bratry Jirku a Honzu, kteří nám tady trochu narušili tu naši čtyřku, samozřejmě v dobrém slova smyslu. Jsem moc ráda, že znám zase další dva skvělé človíčky (tři když budu počítat i Adri, která tady však byla jenom na skok, škoda :( ). Oboum patří velký dík za všechno v čem nám pomohli, hlavně Jirkovi, jako největšímu diplomatovi, který vyjednával všechny lístky :)

Jak naši hokejisti bojovali s Ruskem, druhý zápas s Lotyšskem a Finskem nevím. Respektive výsledek znám, ale neúčastnila jsem se střetů osobně, takže nic moc o tom napsat nemůžu :) to už je otázka pro kluky, obrovské fanoušky a znalce hokeje ledního. Jediné co můžu, je hodin na picasu pár fotek.

Naprosto nepřekonatelným zážitkem tohoto týdne (teda myslím, že mě do neděle žádný lepší nepotká) je včerejší účast v Richmondu na olympijském rychlobruslařském oválu v závodě na 5000m. Favoritka závodu naše česká Sáblice opět nezklamala a dobruslila si nádherným způsobem pro druhou zlatou medaili. Všude spousta Kanaďanů, jelikož ti také měli svou favoritku, které však stříbrnou medaili vyfoukla němka a v hledišti jste mohli napočítat desítky skupinek v oranžových svršcích, což byli Holanďani. Česká základna však byla taky obstojná, dokonce jsme v řadě při kontrole lístků potkali pana Langra a můžu říct, že i politik takového kalibru je prostě obyčejný veselý týpek, který si chce zafandit :)

Kdo sledoval záznam nebo přímý přenos může vidět klobouk, podobný našim, který kluci vlastnoručně vyrobili a ocenili našimi podpisy (teď když už jsme taky byli v té televizi a jsme takové persóny, tak to přece bude mít cenu :) jenom škoda, že tato trať musí být opravdu vysilující, jelikož byla nesmírně unavená a hnedka potom spěchala na dopingovou kontrolu, takže na lístku mám podepsaného jenom trenéra (já jsem se s ním teda nikdy nesetkala, pže jako obvykle i včera jsem musela do práce, ale slyšela jsem, že Péťa Novák je bezva týpek :)

Žádné komentáře:

Okomentovat